Frukost!

Eftersom jag nu övergivit LCHF eftersom allt fett står mig långt upp i halsen och att min mage och galla (eller brist på gallblåsa) inte uppskattar fettet så har jag nu börjat smyga in lite mer kolhydrater i min kost. Jag undviker oftast potatis, ris och pasta men äter mer fullkornsbröd och knäcke.

Jag bakade tekakor i helgen och de blev såååå goda. Imorse åt jag 1/2 tekaka med keso, gurka och paprika.

Och en kopp kaffe.

Receptet på brödet:

http://www.kokaihop.se/recept/tekakor-med-grahamsmjol

 Jag la till lite solrosfrön.

Nu lite lunch. Ha de gott!

Kram Åsa

2 reaktioner på ”Frukost!

  1. Gunsan 17 juli, 2016 / 11:21

    Länken till tekakor fungerar inte.
    Tack för supermysig och nyttig läsning.

    Gilla

    • asa720825 17 juli, 2016 / 11:28

      Får inte ordning på länken via mobilen. Får testa med datorn senare. Har dock skrivit ut länken så den går att kopiera.

      Gilla

Lämna en kommentar